شماره تماس: 09376179400

 

همه چیز درباره فیشال در شهر صدرا

همه چیز درباره خال برداری در شهر صدرا
جولای 28, 2024
همه چیز درباره ترمیا در شهر صدرا
سپتامبر 3, 2024
همه چیز درباره خال برداری در شهر صدرا
جولای 28, 2024
همه چیز درباره ترمیا در شهر صدرا
سپتامبر 3, 2024

فیشال به عنوان یک روش مراقبتی جهت پاکسازی و آبرسانی عمیق و بسته شدن منافذ باز پوست است. فیشال پوست نوعی درمان است


تفاوت فیشال و پاکسازی چیست؟

در پاکسازی پوست فقط پوست به صورت سطحی تمیز می شود و سلولهای مرده پوست برداشته می شود منافذ تخلیه می شود. اما در فیشال ابتدا پوست تمیز می شود. بخور داده می شود. و با استفاده از مواد و دستگاههای پیشرفته به صورت عمقی پوست درمان می شود. در بهترین کلینیک پوست و زیبایی در صدرا که زیر نظر پزشک فعالیت دارد. پاکسازی و فیشال به صورت تخصصی انجام می پذیرد .


پوست از سه لایه تشکیل شده است. اپی درم سطحی ترین قسمت پوست که فاقد رگ های خونی است. درم (پوست اصلی انسان ) هیپودرم زیر پوست که شامل بافت چربی است در فیشال معمولا ما در لایه ی اپی درم فعالیت داریم و به سطح درم نفوذ نداریم. خود لایه ی اپی درم از ۵ لایه تشکیل شده است .پایین ترین لایه بازال نام دارد یا بیزال یا لایه ی سازنده با زاینده که دارای هسته است و از یک سری سلول در کنار هم قرار گرفته شده تشکیل شده است. دقیقاً این قسمت محل شروع رشد سلول ها می باشد.

لایه ی بعدی لایه ی خاردار است که دقیقاً بالای بازال قرار دارد و حاوی سلول های لانگرهانس است که این سلول ها قسمتی از دستگاه ایمنی هستند و از پوست در مقابل عفونت و باکتری محافظت می کنند  و تولید پروتئین و کراتین می کنند و زمانی که پوست تحت فشار قرار می گیرد. یعنی وقتی که نور خورشید به سطح به پوست می تابد و پوست تصمیم به دفاع از خود میگیرد ابن لایه شروع به ترشح کراتین می کند.

لایه ی بعدی لایه ی گرانوزوم یا لایه ی دانه دار می باشد که حالت خشتی مانند است. واز ۳ تا ۵ لایه سلول تشکیل شده که دارای هسته نیستند و دارای کراتین، پروتوئین و قند هستند. زمانی که پوست ما بیش از حد تولید چربی و قند می کند اگر پوست ما لایه برداری نشود این کراتینها و چربی ها در پوست میلیا ایجاد می کنند. در مرکز پوست و زیبایی آوینا در شیر از با پاکسازی این لایه از ایجاد میلیا و مشکلات پوستی پیشگیری میشود و مشکلات پوستی شما بر طرف می شود.

بعد از این سه لایه یک لایه ی بسیار نازک به نام لایه ی شفاف وجود دارد که در قسمتهایی از پوست شناسایی می شود که اپیدرم ضخیمی دارند که عبارتند از کف دستها و پاها این قسمت از پوست مستعد اصطکاک و ساییدگی هستند. اما لایه ی پنجم که سطحی ترین لایه ی اپی درم است و پوست می باشد. که لایه ی شاخی نامیده میشود سلولهای لایه ی شاخی را که با نام کورنئوسیت می شناسیم. کورنئو سیتها در واقع زنده نمی باشند و دقیقا همان قسمتی هستند که پوسته پوسته می شود و این لایه در فیشال کابرد زیادی دارد .زمانی که پوست لایه برداری نشود تجمع سلول های مرده روی این سطح باعث می‌شود که پوستی به اصطلاح خسته یا دال اسکین داشته باشید و هر چقدر هم که از سرم ها و داروهای گران قیمت و با کیفیت استفاده کنید نمی‌تواند به سطح داخل پوست نفوذ کند

پس حتما ماهانه فیشال را در مرکز معتبر و بهداشتی مثل مرکز زیبایی آوینا در شهر صدرا انجام دهید


مراحل انجام فیشال :

اول مشاوره است که حتما باید در یک محل آرام و به صورت کامل و در محلی انجام شود که شلوغ نباشد و معمولاً بعد از مشاوره ابتدا نوع پوست مشخص میشود که ۵ نوع پوست داریم پوست خشک ، چرب، نرمال مختلط و حساس جهت تشخیص نوع پوست باید صبور باشید وتا آخر مشاوره با دقت به صحبت مراجعه کننده گوش دهیم که این اقدامات در کلینک پوست و زیبایی آوینا درشهر شیراز کاملا اصولی اقدامات انجام می شود.

بعد از انجام مشاوره برای شروع پاکسازی و فیشال  ابتدا آرایش چشم و لب را تمیز می کنیم برای پاک کردن از مسیلارواتر استفاده می کنیم که یا دو فاز هستند و یا رقیق و آبکی هستند که کمک می کند محصولات آرایش به راحتی پاک شوند.



فرق مسیلارواتر با تونر ها چیست؟

ما از مسیلار واترها برای پاک کردن استفاده میکنیم . و معمولاً از محلول آب و روغن تشکیل شده است و به ندرت از الکل در مسیلار واترها استفاده می شود. مسیلارواترها فقط پاک کننده هستند و حالت درمانی ندارند.

تونرها PH پوست را تنظیم می کنند ما با هر بار شست و شوی صورت تنظیمات PH پوست را بهم می ریزیم و تونرها به پوست کمک می کنند که این pH ها منظم شوند. بعد از پاک کردن آرایش از شیر پاک کن و تونر استفاده می کنیم و بعد از پلینگ ها استفاده  می کنیم. و از اسکراب استفاده می کنیم. برای پوست های خشک از روغن ها استفاده می کنیم و برای پوست های چرب به درمان پوست چرب برای ازبین بردن چربی و جوش ها می پردازیم. در پوستهای مختلط از روش های درمانی مناسب استفاده می کنیم و بعد از دستگاه ها برای آبرسانی و لیفت صورت استفاده می شود و پس از ماسک های متناسب با نوع پوست استفاده می شود و نورتراپی هم انجام می پذیرد.

همه چیز درباره فیشال در شهر صدرا
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Data Protection Policy.
Read more